2011. július 6., szerda

1. nap

Ma kezdtem a 13 napos fogyókúrát. A reggelim egy csésze üres fekete kávé volt, és utána egy kockacukor. Ebédre két kemény tojást ehettem. Vacsorára meg 250 gr. marhasültet. Tegnapról mára 2 kiló és 40 dekagramm ment le rólam :)
A fogyókúra lényege, hogy átállítja az anyagcsere-folyamatokat. Állítólag 8 kilót le lehet adni, és ha utána helyesen táplálkozol, 2 évig nem jön vissza. Ellenben fél évig nem lehet megismételni.
Tegnap annyira nem is voltam ki, mint amennyire azt hittem, hogy ki leszek. Egész jól bírtam, bár az a marhahús...félig nyers maradt, remélem, nem lesz bajom belőle. De anya is észrevette, szóval mától már kevés olajban kisüti.
Ja meg Barnabásra vigyáztam. Most is. Némó-t néz, ezért nagyon lassan tudok írni, mert én is nézem xD Zseniális szinkron :)
Alig várom, hogy ebédelhessek xD


Köszönet a képért meago-channak :)

Nincsenek megjegyzések: