2013. július 9., kedd

Elsősorban kérdőív, meg egy kis ez, egy kis az

No, hát ilyesmit sem csináltam még. Ez a blog azért jött létre, hogy közzétegyem a rajzaimat minden kategóriában, tabu nélkül. Épp ezért sosem izgattak a kérdőívek, amik ilyen-olyan-amolyan kérdéseket tesznek fel. Voltak kérdések, amikbe beleolvastam és elképzeltem, milyen választ adnék, de mivel elég jól ismerem magam, és különösebben az sem érdekelt, ha 1 hónapja nincs friss a blogomon, ezek kitöltését eddig elkerültem. Az ok, ami miatt most mégis egy kérdőív kitöltésére adom a fejem, az az, hogy Doro engem is megjelölt, mint az a személy, akinek eme láncban részt kell vennie. És mivel érdekes kérdéseket tett fel, így hát tessékparancsolni.

Szabályok:
1. Linkkel jelöld azt az embert, aki téged jelölt/nevezett a díjra! 
2. Válaszolj a 10 kérdésre, amit a neveződ kiírt! 
3. Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj, hogy 200 alatti legyen a követőik száma) 
4. Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek! 


És íme a kérdések:

1. Ha visszagondolsz a gyerekkorodra, összhangban van az akkori elképzelésed a felnőttkorodról a mostani tényleges életeddel? Elég rövid az agyam, de amennyire vissza tudok emlékezni, igen. Már amennyire az alapdolgokat érintem. Leérettségiztem, felnőttem, egyetemre járok, vannak igazi barátaim, jól érzem magam a bőrömben. Kicsiként annyi minden akartam lenni, többek közt régész is, de sajnos az agyam matematikáért felelős része nem úgy működik, ahogy ehhez a szakmához kéne :D 
2. Milyen lenne számodra egy tökéletes nap? Engem az apró dolgok tesznek boldoggá. A tökéletes nap számomra az apró dolgok tökéletessége. Ha reggel időben felkelek, ha elégedett vagyok azzal, ahogy elindulok otthonról, ha nem felejtek otthon semmit, ha nálam van Lorie (az iPodom :D), ha nem késem le a buszt, ha éppen elérem a hévet, ha nem kell rohanni, hogy beérjek órakezdésre, ha finomakat ehetek azokkal, akiket szeretek, ha jól érzem magam a barátaim társaságában, ha meg tudom oldani a házi feladatot, és ha mosollyal az arcomon alszok el. 3. Hogyan látod magad tíz év múlva? Híres, japán mangakaként! :D Na jó, nem. Őszintén szólva, fogalmam sincs. Megvan az a rossz tulajdonságom, hogy csak egy lépéssel tudok előre tervezni, így képtelen vagyok előre látni, hol leszek 31 évesen (úristen, vén szatyor).
4. Melyik az általad leginkább kedvelt idegen nyelv? Pillanatnyilag a japán, japán, japán. Angolul beszélek, németül kéne beszélnem, de nem szerettem soha annyira, hogy normálisan megtanuljam; kínaiul is kéne beszélnem, de nem emlékszem már csak 1-2 jól rögzült szerkezetre. Érdekel még a koreai, az orosz, a thai, a vietnámi, az olasz, a görög, a cseh, a héber, a holland, a... (a lista végtelenségig folytatódik). Nem érdekel a francia, a spanyol, a német. Szeretném az életemet a nyelveknek szentelni. 
5. Hova ásnád el a kincsed? Nincsenek kincseim. De ha lennének, akkor sem ásnám el őket, inkább olyan helyre tenném, hogy mindig szem előtt legyenek. A Biblia úgy tartja, "ahol az én kincsem, ott van az én szívem". lehet, hogy pontosan nem így van, de ez a lényege. 
6. Sportolsz valamit? Ha igen, mit? Ha nem, akkor mit kezdenél el? Jelenleg nem. Franci barátnőm fűz, hogy kezdjünk el újra lovagolni. Régebben sportszerűen űztem, de az érettségi és az egyetem mellett semmi időm nem maradt rá. Úsznom nem ártana. Nem akarok vele versenyezni, de mivel szeretem a vizet, és a vízben való mozgás majdnem minden izomra hat, nem ártana néha egy-egy óra az uszodában. 
7. Kutya vagy macska? Miért? Macska. Azért macska, mert az elfér a kezemben is, és az ágyamba is beengedhetem. Tudom, hogy vannak kistestű kutyusok is, amik szintén elférnek a kezemben, de kutyából jobban szeretem a nagytestűeket. Egy kis érdekesség. Kutyából 2 harapott meg, cicából pedig 1. Kutyából itthon kettőt tartok, cicából pedig egyet. 
8. Mit gondolsz a japán emberekről, a kultúrájukról, mentalitásukról? (Sikeresen kitöröltem az előzőt xD) Elsősorban azt gondolom, hogy zárkózottak, ódzkodnak az újtól és az idegentől, konzervatívak. Az emberi viszonyaik, kapcsolataik mindig meglepnek (szoros barátságok, de elhanyagolt házasság). A munkamoráljuk meglepő, de egy európai számára sokkoló. A női diszkrimináció számomra nagyon ellenszenves. Inkább a kultúrájuk érdekel. Példaértékű, hogy a mai napig ilyen intenzíven együtt tudnak élni a gyökereikkel, pl. az újévi ima, az ősök ünnepe (ez volt a témaköröm országismereten, szintén Doro-val). Úgyhogy azt tudom mondani, hogy erről az oldalukról szeretnék minél többet megtudni, de ahhoz, hogy megismerjem a kultúrájukat, meg kell ismernem őket is, úgyhogy tömören ennyit a fentebb ecsetelt negatív véleményemről xD
9. Ha választhatnál, melyik Disney hercegnő lennél? Hm. Sok Disney-hercegnőt tisztelek, de mindegyiket másért. Mulan-t a kitartásáért, Belle-t a türelméért, Arielle-t azért, mert mert álmodni, Hamupipőkét azért, mert a sok rossz impulzus ellenére kedves és jólelkű maradt, Giselle-t azért, mert érzi, mi a helyes, és aszerint cselekszik, Tiana-t pedig azért, mert keményen dolgozik azért, hogy az álma valóra váljon. Nem tudnám magam egy hercegnővel azonosítani, inkább a felsoroltak minden tulajdonságát szeretném magamba gyúrni :D 
10. Miért kezdtél el blogolni? A fent említett ok miatt, de szívesen leírom még egyszer. Hogy tabu nélkül, bármilyen kategóriájú rajzomat közzétehessem és összegezzem az internet fiókjában.

Az én kérdéseim? Hm.
1. Mi a kedvenc állatod és miért?
2. Mi a kedvenc színed és miért?
3. Melyik az általad legkedveltebb idegen nyelv?
4. Hogyan látod magad 10 év múlva?
5. Ha visszagondolsz a gyerekkorodra, összhangban van az akkori                         elképzelésed azzal, aki most vagy?
6. Mivel foglalkozol szívesen a szabadidődben?
7. Milyen típusú filmeket, sorozatokat, animét, könyveket szeretsz?
8. Kutya vagy macska? Miért?
9. Milyen számodra a tökéletes nap?
10. Miért kezdtél el blogolni?

Akiket megjelölök: Kin, Tadeshi, Gary (nem is ért magyarul x'D)

Végezetül, úgy döntöttem, nekiállok egy sebaj-artbooknak. Íme az egyik lapja.

Nincsenek megjegyzések: