2013. augusztus 17., szombat

Super Dangan Ronpa és Garfield - The show

Jó ideje nem jelentkeztem. Ez jobbára azért van, mert el vagyok havazva a munkával. Aki nem tudná, fordítóként dolgozom a Syncom csatornának. Augusztus hónapban kaptam 52 epizódnyi amúgy CGI Garfield sorozatot, amivel azért elvagyok. 8 rész/hét tempóval kell dolgoznom, a szöveg könnyű. Annyi a "nehéz" benne, hogy ezúttal nem csak fordítanom kell, hanem "szájra írni" is az én dolgom. Magyarul szinkronképessé kell tennem. Az én gépemről ez a szöveg egyenesen a színész kezébe megy. És ilyet azelőtt még nem csináltam, de azt hiszem, megbirkózom vele. Legalább is, már dolgoztak a szövegemből és nem volt rá panasz. Az ember nem is gondolná, ez mennyi agymunkát igényel. Jónak tartom magam angolból, de vannak olyan nyelvbéli különbségek, amiket nem lehet csuklóból visszaadni. (pl.: "Siri, call me handsome, Siri, call me adorable; Siri, call me an ambulance" és itt Siri azt mondja, hogy "very well, ambulance"). És egy nap több hasonló, magyarra faragandó vicc azért kifárasztja az embert. Arról nem beszélve, hogy gép elé vagyok kötve; általában reggel 10-től hajnali 3-ig itt ülök (mellékesen ez felrúgja a napi 1 bögre kávémat akár napi 3-ra is), és már fáj az ülőcsontom. Minden egyéb tekintetben amúgy élvezem. Na meg... höhö... piszkosul jól keresek vele. Azt hiszem, annak ellenére, hogy 1 hónapja nem rajzoltam [ezért nem saját munka a kép] és nem hallgattam zenét, szívesen foglalkoznék ezzel a jövőben. Más. Az elmúlt másfél hétben annyira beleszerettem egy animébe, hogy még weboldalt is csináltam belőle (itt van, ni). Ez amúgy tőlem ritka. Nem szeretnék erről szinte semennyit sem beszélni, csak annyit, hogy...MakotoooOoOoOoOoOoOoOo ~ Más. Érdekes (nagyon érdekes) félév elé nézek az egyetemen. A zene és a rajz mellett arra sem volt időm, hogy a tárgyaim iránt rendesen érdeklődjek. De amúgy várom ^^ 

Nincsenek megjegyzések: