2012. július 26., csütörtök

A hír igaz...

...FELVETTEK!
Az életem ettől kezdve a visszájára fordul. Biztos vagyok benne, hogy utálni fogom az ingázást Halásztelek és a Kálvin tér közt, de hát épp itt az ideje, hogy valami kényszerű kellemetlen dolog is történjen velem. Elvégre hé, 20 éves vagyok. El sem hiszem! Gólyatábor Dórival, egy szak, közös tanulások, új emberek, új élmények, kanji-jigoku órák, új ismeretek csak arról, amit szeretek és érdekel. Biztos vagyok benne, hogy nehéz lesz, de épp ideje harcolnom azért, amit szeretek, nem? :) Most már elárulhatom, 356 pontot vittem a Károli-ra. Azt nem árulom el, mennyi volt a ponthatár, aki kíváncsi, nézzen utána. Anya azt mondta, elkezdeni el tudom az egyetemet...befejezni meg...majd lesz valami. Olyan még nem volt, hogy ne lett volna valahogy. Mondottam volt. Ez vár rám:




Örülök :)

Nincsenek megjegyzések: